Karate Club Hulst

Vergeet niet ons gastenboek te tekenen!

HARTELIJK DANK VOOR UW BEZOEK AAN DEZE WEBSITE. WE HOPEN DAT U HET EEN PRETTIGE ERVARING VOND. ALS U EEN OPMERKING WILT MAKEN OF EEN BERICHT WILT ACHTERLATEN, DAN IS DIT GASTENBOEK DAARVOOR DE AANGEWEZEN PLEK!

Gastenboek

Olaf Dogge
23-03-23 21:34:28
In 1992 ben ik bij karateclub Hulst begonnen , en tot op heden ben ik daar nog steeds met veel plezier ! En help nieuwe leden de eerste weken om de basis van karate te beheersen.
De sport heeft mij in al die jaren sterker gemaakt zowel mentaal als fysiek ik kan het dus iedereen aanraden ! Zowel jong als oud .Het is een sportieve , respectvolle ,leuke en hechte club . Naast karate doen we nog vele neven activiteiten, zoals een jaarlijks terugkerend Ardennen weekend , barbecue/ kids dag , obstacleruns .
Eddy Broekaart
12-02-23 16:03:27
Ik zie nog geen reakties dus denk ga ik maar ff doen dan.
Ik zie ook nog niet veel foto's, ligt dat aan mij ? Zou zomaar kunnen.